Ubezpieczenie wszystkich dzieci – nowy imperatyw polityczny czesc 4

Każde państwo może korzystać z rocznego przydziału przez okres 3 lat. Po 3 latach wszelkie niewykorzystane środki mogły zostać ponownie przydzielone państwom, które wyczerpały swoje pierwotne przydziały. W 2007 roku, zgodnie z Congressional Research Service, wydatki SCHIP w 14 stanach (Alaska, Georgia, Illinois, Iowa, Maine, Maryland, Massachusetts, Minnesota, Mississippi, Missouri, Nebraska, New Jersey, Rhode Island i Wisconsin) przekroczą przydziałach federalnych, co skutkuje brakami w zasięgu dzieci objętych badaniem.31 Aby utrzymać, a tym bardziej rozwijać, SCHIP na poziomie krajowym wymagać będzie znacznie wyższego poziomu finansowania federalnego, niż jest obecnie potrzebne – około 5 miliardów dolarów rocznie – i ta ekspansja jest najwyraźniej najważniejszym celem legislacyjnym w dziedzinie ochrony zdrowia demokratów w 2007 roku. Senator Hillary Clinton z Nowego Jorku ustanowiła najwyższą poprzeczkę, gdy 20 stycznia ogłosiła zamiar zaproponowania ustawodawstwa, które zachęci państwa do pokrywania kosztów dzieci w rodzinach o dochodzie do czterech razy przekraczającym federalny poziom ubóstwa lub około 82 000 dolarów rocznie dla czteroosobowej rodziny. W otoczeniu dzieci w centrum zdrowia społeczności, Clinton przedstawił swój plan, ogłaszając zamiar ubiegania się o nominację demokratów na prezydenta. Clinton powiedziała, że wraz z przedstawicielem Johnem Dingellem (D-MI) wprowadzi rachunki towarzyszące, mające na celu ponowne zatwierdzenie rozszerzonego SCHIP. Dingell przewodniczy Komitetowi Izby Energii i Handlu, który sprawuje jurysdykcję nad SCHIP i Medicaid.
Sześć tygodni później senator Max Baucus (D-MT), przewodniczący Senackiej Komisji Finansowej, ogłosił, że wprowadzi ustawodawstwo upoważniające 50 miliardów dolarów do finansowania SCHIP w ciągu najbliższych 5 lat. Komitet Baucusa nadzoruje SCHIP i Medicaid. Propozycje dwupartyjne zostały również przedstawione przez senatorów Jay a Rockefellera (D-WV) i Olympię J. Snowe (R-ME) oraz Jeffa Bingamana (D-NM) i Richarda Lugara (R-IN), którzy wyrazili zgodę na większy SCHIP niż poszukiwana przez administrację. Na początku czerwca Hatch i Kennedy ogłosili, że osiągnęli porozumienie, które faworyzowało przyjęcie wszystkich dzieci ubogich pracujących w programach SCHIP, dając państwom możliwość objęcia wszystkich legalnych dzieci imigrantów i finansowania programu poprzez podatki od tytoniu.
Faworyzowanie mniejszego SCHIP
Administracja Busha zdecydowanie oprze się wysiłkom demokratów, aby rozszerzyć zakres SCHIP, preferując zamiast tego zacieśnienie pierwotnych progów kwalifikowalności programu w celu skoncentrowania zasobów federalnych na pokryciu dzieci w rodzinach, których dochody są niższe niż 200% poziomu ubóstwa. Budżet na rok 2008 zaproponował dodanie 4,8 miliarda dolarów w ciągu następnych 5 lat do obecnego rocznego poziomu 5,04 miliarda dolarów (w sumie około 30 miliardów dolarów). Według jednej z analiz ten poziom finansowania zapewniałby mniej niż połowę pieniędzy potrzebnych państwom na utrzymanie dotychczasowych obciążeń SCHIP, w mniejszym stopniu obejmowałby wszystkie dzieci w rodzinach, których dochody są niższe niż 200% poziomu ubóstwa33. Kiedy delegacja na dwie partie gubernatorzy spotkali się z prezydentem Bushem 26 lutego, jego członkowie nalegali, aby prezydent zapewnił państwom co najmniej tyle pieniędzy, aby utrzymać obecne poziomy zapisów w ich SCHIPs. W odpowiedzi, zgodnie z jednym z kont prasowych, urzędnicy administracji twierdzili, że państwa powinny lepiej wykorzystywać pieniądze, które już miały. 34
Zanim Kongres powtórzy autoryzację SCHIP, komitet konferencyjny House-Senat będzie musiał wypracować kompromis w sprawie finansowania i innych kwestii, na których różni Demokraci i Republikanie
[przypisy: ortodentica, lacibios femina żel, niedoczynność tarczycy objawy psychiczne ]