Ubezpieczenie wszystkich dzieci – nowy imperatyw polityczny ad

Kennedy z Massachusetts. Chociaż Hatch i Kennedy mają odmienne poglądy na temat roli rządu w opiece zdrowotnej, mają długą historię osiągania akomodacji ponad różnicami. Odzwierciedlając dogmat demokratyczny, kompromis rozszerzył zakres ubezpieczeń publicznych, ale uznał także republikańskie preferencje w Kongresie, który partia kontrolowała. Na przykład środek ograniczył finansowanie federalne, uczynił udział państw dobrowolnie i zezwolił państwom na pobieranie składek i kwot podziału kosztów, tak aby program był bardzo podobny do prywatnego zasięgu14. Ponadto, przyznany kompromis stanowi większą swobodę w określeniu, kto powinien kwalifikują się do programu SCHIP, aby ograniczyć zasiłki objęte ubezpieczeniem w sposób niedozwolony w ramach programu Medicaid, 15 oraz stworzyć struktury programu odpowiadające ich potrzebom. W ciągu kilku lat przekonano się, że poszerzenie zasięgu dzieci pracujących ubogich było zdrową polityką publiczną i zwabione przez federalne płatności dopasowane, które są bardziej hojne niż te w Medicaid, każde państwo, Dystrykt Kolumbii i pięć terytoriów USA stworzyło wersja SCHIP. W 2006 r. Stawki płatności SCHIP dla państw mieściły się w przedziale od 65 do 83% całkowitych kosztów programów państw, podczas gdy równoważne stawki płatności w ramach programu Medicaid wynosiły od 50 do 76%. Osiemnaście stanów i Dystrykt Kolumbii stworzyły nowe programy, 17 państw rozszerzyło swoje programy Medicaid, a 21 stanów zdecydowało się na połączenie tych dwóch podejść.
SCHIP zbudowany na ubezpieczeniach dostarczanych przez Medicaid, który jest podstawą publicznych ubezpieczeń dla dzieci. W 2005 r. 76% dzieci objętych programem Medicaid mieszkało w rodzinach o dochodach poniżej poziomu ubóstwa, podczas gdy podobny odsetek dzieci objętych programem SCHIP (80%) mieszkał w rodzinach o dochodach od 100 do 199% poziomu ubóstwa. W 2007 r. Rząd federalny określił 200% poziomu ubóstwa dla czteroosobowej rodziny za 41 300 $. Medicaid, rozległy program państwowy, zalicza się do 60,4 mln osób objętych w 2005 r. Ok. 28 mln dzieci – 8 na każde 10 dzieci ubezpieczonych publicznie.
W ciągu dekady w okresie od 1997 do 2007 r. 42 państwa poczyniły szybkie postępy w rozszerzaniu publicznej oferty dla dzieci w rodzinach o skromnych środkach. Poza swoimi wysiłkami, organizacjami społecznymi, fundacjami – Fundacja Roberta Wooda Johnsona zainwestowała 150 milionów dolarów – aw Kalifornii nawet brokerzy ubezpieczeniowi i doradcy podatkowi zostali zaciągnięci w sprawie zapisania nieubezpieczonych dzieci do SCHIP.18 Przed uchwaleniem SCHIP, tylko 11 stanów obejmowało dzieci w rodzinach, których dochody osiągnęły poziom 185% lub wyższy. Do 2006 r. 42 kraje objęły dzieci o dochodach rodzinnych w wysokości 200% poziomu ubóstwa, w tym 7 państw, które ustalają progi dochodów dla kwalifikowalności SCHIP na poziomie 300% poziomu ubóstwa. New Jersey, gdzie koszty życia są szczególnie wysokie, przewyższa wszystkie jurysdykcje, rejestrując dzieci, które żyją w rodzinach o dochodach do 350% określonego poziomu ubóstwa.
Tabela 1. Tabela 1. Ubezpieczenie zdrowotne dzieci w latach 2001-2005. Łącznie wysiłki włożone w realizację programu SCHIP i dalszy wzrost liczby zapisów w programie Medicaid doprowadziły do znacznego spadku liczby nieubezpieczonych dzieci z 15,4% (11,1 miliona) w 1998 r. do 11,2% (8,3 mln) w 2005 r., zgodnie z danymi z ankiet populacyjnych (tabela 1) .19 W 2005 r. 33,5 mln dzieci zostało zapisanych w dwóch programach w tym samym lub innym czasie: 28 mln w badaniu Medicaid i 5,5 mln w SCHIP
[hasła pokrewne: emanera cena, dysmutaza ponadtlenkowa, jakie mięśnie pracują podczas biegania ]