Czteroelementowy paradygmat oceny ryzyka AD 4

Ale do czasu swojej kandydatury na reelekcję w 1984 roku Reagan zastąpił początkowe kierownictwo EPA liderami wspierającymi cele środowiskowe; ich osiągnięcia obejmowałyby usunięcie ołowiu z benzyny i pierwsze finansowanie EPA na badania związane z globalną zmianą klimatu. The Heritage Foundation, konserwatywny think tank, sprzeciwiał się ociepleniu Reagana wobec EPA, ale argumentował, że jego początkowe przywództwo EPA było błędne w zmniejszaniu wysiłków naukowych i że dowody były niezbędne do inteligentnego podejścia do zarządzania środowiskiem24. Nowa administracja dobrze by zrobiła ta lekcja do serca. Jako naukowcy zajmujący się środowiskiem doświadczeni w opracowywaniu polityki opartej na dowodach, mamy kilka zaleceń dla administracji Trumpa. Po pierwsze uważamy, że podejmowanie decyzji opartych na dowodach dotyczących środowiska nie powinno być zaniechane. Uzasadnione działanie i uznanie prawdy naukowej mają fundamentalne znaczenie dla demokracji, zdrowia publicznego i wzrostu gospodarczego. Dowody naukowe nie zmieniają się, gdy zmienia się administracja.
Po drugie, administracja powinna nadal angażować się i szukać porady od szerokiego grona naukowców. Abraham Lincoln stworzył Narodową Akademię Nauk, aby udzielać rządowi porad, uznając potrzebę nauki w zakresie zarządzania. Po trzecie, finansowanie badań i potencjał naukowy związany ze środowiskiem powinien zostać zwiększony, a nie zredukowany, aby umożliwić nam zmierzenie się z bieżącymi i pojawiającymi się problemami oraz przeprowadzenie badań potrzebnych do zmniejszenia niepewności związanej z niekorzystnymi skutkami wyzwań środowiskowych. Ograniczenie finansowania z pewnością nie pozostawia wątpliwości. Po czwarte, monitoring środowiska i nadzór powinny być utrzymane i gotowe do zajęcia się nieuniknionymi pojawiającymi się problemami i katastrofami, zarówno przewidywanymi, jak i nieprzewidzianymi.
Po piąte, ponieważ jest oczywiste, że procesy środowiskowe związane z globalizacją i naukowo niepodważalne skutki gazów cieplarnianych będą odgrywać coraz większą rolę w powodowaniu katastrof i innych wyzwań dla zdrowia ludzkiego, niewłaściwe i potencjalnie katastrofalne byłoby wstrzymywanie działań w zakresie łagodzenia skutków, w szczególności w porozumieniu z szerszą społecznością narodów.
Wreszcie, administracja nie powinna porzucać większości i najbardziej krytycznych interesariuszy, Amerykanów, koterii interesariuszy o szczególnych zainteresowaniach.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany marca 2017 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Wydziału Medycyny Prewencyjnej, Keck School of Medicine z USC, University of Southern California, Los Angeles (JMS); Departament Polityki Zdrowotnej i Zarządzania oraz Nauk o Ryzyku i Public Policy Institute, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore (TAB); oraz Departament Ochrony Środowiska i Zdrowia w Pracy, University of Pittsburgh Graduate School of Public Health, Pittsburgh (BDG).

Materiał uzupełniający
Referencje (24)
1. Pope CA III, Ezzati M, Dockery DW. Drobne zanieczyszczenia powietrza i oczekiwana długość życia w Stanach Zjednoczonych. N Engl J Med 2009; 360: 376-386
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
2. Gauderman WJ, Urman R, Avol E, i in. Stowarzyszenie poprawy jakości powietrza z rozwojem płuc u dzieci. N Engl J Med 2015; 372: 905-913
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
3. Agencja Ochrony Środowiska. Korzyści i koszty ustawy o czystym powietrzu od 1990 do 2020 roku. Waszyngton, DC: Office of Air and Radiation, kwiecień 2011.

4. Zarządzenie wykonawcze 12898 z 11 lutego 1994: działania federalne mające na celu zajęcie się problemem sprawiedliwości środowiskowej w populacjach mniejszości i populacjach o niskich dochodach. Fed Regist 1994; (32) (https://www.gpo.gov/fdsys/pkg/FR-1994-02-16/html/94-3685.htm).

5. Massachusetts przeciwko EPA, 2015 (https://www.justice.gov/enrd/massachusetts-v-epa).

6. Czysty plan zasilania dla istniejących elektrowni. Waszyngton, DC: Agencja Ochrony Środowiska, 2017 r. (Https://www.epa.gov/cleanpowerplan/clean-power-plan-existing-power-plants).

7. 2015 TRI [Inwentarz wydania toksykologii] Analiza krajowa: streszczenie. Washington, DC: Environmental Protection Agency, 2015 (https://www.epa.gov/sites/production/files/2017-01/documents/tri_na_2015_executive_summary.pdf).

8. Goldstein BD, Hudak JM. Porównanie roli praw własności w prawicowych i lewicowych amerykańskich i europejskich rozważaniach na temat polityki środowiskowej. Environ Sci Policy 2017; 68: 28-34
Crossref Web of Science
9
[więcej w: gdynia psycholog, leczenie kanałowe pod mikroskopem, endokrynolog kielce ]
[patrz też: przymiotno kanadyjskie, butapirazol maść, emanera cena ]